Wszyscy, którzy starają się prowadzić zdrową kuchnię wiedzą doskonale jak nie zdrowo jest podjadać miedzy posiłkami, szczególnie wtedy, kiedy za przekąskę służą ciasta, czekolada czy też wysokokaloryczne batoniki bądź tez chipsy. Jeśli nie możemy się powstrzymać, ponieważ głód lub przyzwyczajenia są silniejsze od naszej woli powinniśmy zadbać o to, aby przekąski były zdrowe i nisko kaloryczne. Możemy sobie przygotować marchewkę pokrojona w plasterki, bogata w beta karoten, który poprawia kolor naszej skóry i sprawia, że szybciej się opalimy, bądź też wysuszyć owoce takie jak banan, jabłko lub tez śliwki, a także rodzynki, które są nie tylko smaczne, ale zawierają dużo wapnia, co znakomicie na kości, a w przypadku kobiet przeciwdziała osteoporozie. Bogatym źródłem błonnika są natomiast jogurty dostępne do wyboru w wielu smakach, z których możemy wybrać nasz ulubiony. Możemy również poskubać bogaty w magnez i cynk słonecznik. Jak widać mamy tyle możliwości do wyboru więc śmiało możemy zrezygnować z naszych niezdrowych przyzwyczajeń i zastąpić je równie smacznymi i w dodatku zdrowymi składnikami naszej codziennej diety.

Comments are closed.

Tego samego autora
  • Olej kokosowy zapachowyOlej kokosowy zapachowy
    Produkt wielofunkcyjny. Nie wszyscy znają jeszcze olej kokosowy, a jest to błąd, gdyż jest to bardzo dobry tłuszcz, nadający się do wielu potraw. Najlepszy będzie olej kokosowy zapachowy, który jest …
  • Dania SylwestroweDania Sylwestrowe
    Każdy z nas lubi od czasu do czasu się wyszaleć i zapomnieć o wszystkich swoich problemach. Przez całe dzisiejsze życie biegamy za pieniędzmi, których niestety cały czas nam nie starcza …