Wszyscy, którzy starają się prowadzić zdrową kuchnię wiedzą doskonale jak nie zdrowo jest podjadać miedzy posiłkami, szczególnie wtedy, kiedy za przekąskę służą ciasta, czekolada czy też wysokokaloryczne batoniki bądź tez chipsy. Jeśli nie możemy się powstrzymać, ponieważ głód lub przyzwyczajenia są silniejsze od naszej woli powinniśmy zadbać o to, aby przekąski były zdrowe i nisko kaloryczne. Możemy sobie przygotować marchewkę pokrojona w plasterki, bogata w beta karoten, który poprawia kolor naszej skóry i sprawia, że szybciej się opalimy, bądź też wysuszyć owoce takie jak banan, jabłko lub tez śliwki, a także rodzynki, które są nie tylko smaczne, ale zawierają dużo wapnia, co znakomicie na kości, a w przypadku kobiet przeciwdziała osteoporozie. Bogatym źródłem błonnika są natomiast jogurty dostępne do wyboru w wielu smakach, z których możemy wybrać nasz ulubiony. Możemy również poskubać bogaty w magnez i cynk słonecznik. Jak widać mamy tyle możliwości do wyboru więc śmiało możemy zrezygnować z naszych niezdrowych przyzwyczajeń i zastąpić je równie smacznymi i w dodatku zdrowymi składnikami naszej codziennej diety.

Comments are closed.

Tego samego autora
  • Potrawy regionalnePotrawy regionalne
    Polska jest bardzo dużym krajem, który ma bardzo wiele odmienności oraz różnych kultur. W Polsce można spotkać górali, Pomorzan, Kaszubów czy też chociażby ślązaków. Wszystkie te mniejsze zbiorowiska kulturowe posiadają …
  • Nowoczesna kuchniaNowoczesna kuchnia
    Dzisiejszy świat sprawia, że każdy z nas ma coraz mniej czasu na gotowanie, niestety w wielu domach wspólne posiłki stanowią wyjątkowe okazję, co niestety także w pewien sposób odbija się …