Wszyscy, którzy starają się prowadzić zdrową kuchnię wiedzą doskonale jak nie zdrowo jest podjadać miedzy posiłkami, szczególnie wtedy, kiedy za przekąskę służą ciasta, czekolada czy też wysokokaloryczne batoniki bądź tez chipsy. Jeśli nie możemy się powstrzymać, ponieważ głód lub przyzwyczajenia są silniejsze od naszej woli powinniśmy zadbać o to, aby przekąski były zdrowe i nisko kaloryczne. Możemy sobie przygotować marchewkę pokrojona w plasterki, bogata w beta karoten, który poprawia kolor naszej skóry i sprawia, że szybciej się opalimy, bądź też wysuszyć owoce takie jak banan, jabłko lub tez śliwki, a także rodzynki, które są nie tylko smaczne, ale zawierają dużo wapnia, co znakomicie na kości, a w przypadku kobiet przeciwdziała osteoporozie. Bogatym źródłem błonnika są natomiast jogurty dostępne do wyboru w wielu smakach, z których możemy wybrać nasz ulubiony. Możemy również poskubać bogaty w magnez i cynk słonecznik. Jak widać mamy tyle możliwości do wyboru więc śmiało możemy zrezygnować z naszych niezdrowych przyzwyczajeń i zastąpić je równie smacznymi i w dodatku zdrowymi składnikami naszej codziennej diety.

Comments are closed.

Tego samego autora
  • Pomidory nadziewane tuńczykiem
    Przyrządźmy teraz pomidory nadziewane tuńczykiem! Składniki, które są niezbędne do przygotowania potrawy, to: cztery jednakowej wielkości pomidory, dwie puszki tuńczyka w sosie własnym, łyżka gęstej śmietany, sól, bazylia, koper suszony, …
  • Niezdrowa i zdrowa żywność
    Zdrowej klasy żywność, jest w stanie zagwarantować nam dostęp, do prowadzenia przede wszystkim, całkiem ciekawego trybu życia. Wszystkie dania w niej zawarte, mają swój aromat, jak i są doskonale przystosowane, …